عسل جوان عسل جوان .

عسل جوان

موارد استفاده از زنبور درماني بخش دوم

موارد استفاده از زنبور درماني بخش دوم

فشار خون بالا

چندين گزارش درماني حاكي از آن است كه تجويز زهر زنبور مي تواند فشار خون را كاهش دهد .دكتر فانگ زو بيماراني كه فشار خون بالا داشتند با تجويز كا.اف.دو ( يكي از داروهاي تزريقي زهر زنبور ) درمان مي نمود . يكي از اين بيماران كه با فشار خون بالا درجه 2 تشخيص داده شد قبلا با داروهاي مختلف مورد درمان قرار گرفته بود اما نتيجه موفقيت آميزي بدست نياورده بود . ولي پس از 40 روز درمان با زهر زنبور توانست به كار خود برگردد .يوريش در سال 1977 در كتاب خود به يك مورد بسيار جالب اشاره كرده است . شخصي از فشار خون بالا به مدت پنج سال رنج مي برد . درمان دارويي در او موثر واقع نشد بنابراين تصميم گرفت زنبور درماني را تجربه كند . پس از پيگيري درمان به مدت يكسال فشار خون او تا حد زيادي تنظيم شد .

در كره آقاي لي 400 بيمار مبتلا به فشارخون را با نيش مستقيم زنبور درمان نمود .

موارد استفاده از زنبور درماني بخش دوم

كرختي عصب ران

سربان در سال 1983 تعداد 30 بيمار مبتلا به عارضه كرختي ران را با زهر زنبور درمان نمود . او بيماران را به دو گروه تقسيم كرد . گروه اول را با گزيلوكاين درمان نمود و گروه دوم را با محلول 6 ميلي گرم زهر زنبور در 12 جلسه و بصورت دو روز يكبار مداوا نمود .

زنبورعسل

او ثابت كرد كه زهر زنبور اثر بهتري در درمان كرختي عصب ران نسبت به گزيلوكاين دارد .

ام.اس

چارز مراز يك زنبوردار و يك زنبوردرمانگر شناخته شده بود كه به مدت شصت سال انواع بيماريها را با استفاده از زهر زنبورعسل درمان مي نمود .او همچنين در سالهاي گذشته بيماران ام.اس را با زهر زنبور درمان نموده است.او در شش ماه نخست درمان سه بار درهفته و سپس در دو ماه بعد دو بار در هفته زنبوردرماني براي اين دسته از بيماران انجام ميداد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۴:۱۸ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :