عسل جوان عسل جوان .

عسل جوان

عسل عناب و زرشك

عسل عناب و زرشك:

اين گروه از انواع عسل ها خاص منطقه خراسان جنوبي مي باشد كه بواسطه شرايط اقليمي خاص منطقه(بيرجند و قاينات) و پوشش گياهي درختچه هاي زرشك و عناب از جايگاه ويژه اي نزد مردم منطقه برخوردار است و وجود ويتامين هاي سرشار اين محصولات(عناب و زرشك) باعث شده است كه اغلب كشاورزان در باغات و مزارع خود به پرورش زنبور عسل نيز مبادرت ورزند.

خواص درماني عسل عناب و زرشك:
*تصفيه و توليد خون
*كاهش تب
*رفع خارش بدن
*مناسب براي بواسير
*تقويت كننده قلب و كبد
*صفرابر
*پاكسازي مجاري ادراري (اورولوژي)
*دردهاي دوران قاعدگي
*ناراحتي هاي زنانه(يائسگي)
*دفع كرم كدو در كودكان

عسل عناب و زرشك

عسل عناب و زرشك

بهترين زمان برداشت

عسل  زرشك و عسل عناب از شهد گلهاي درختان زرشك و عناب خراسان جنوبي است در ارديبهشت و خرداد ماه بدست  مي آيد. انواع عسل توليد شده در خراسان جنوبي به دليل خشكي هوا و شرايط اقليمي اين استان از غلظت بالايي برخوردار است.

در حالي كه استاندارد طبيعي قند عسل 5 درصد مي باشد ميزان ساكاروز عسل هاي توليدي استان كمتر از يك درصد است كه بر كيفيت عسل استان خراسان جنوبي افزوده است.

عسل عناب و زرشك خاص منطقه خراسان جنوبي مي باشد كه بواسطه شرايط اقليمي خاص منطقه و پوشش گياهي مخصوص، درختچه هاي زرشك و عناب از جايگاه ويژه اي نزد مردم اين منطقه زرخيز كشور برخوردار است و وجود ويتامين هاي سرشار اين محصولات باعث شده است كه اغلب كشاورزان اين منطقه در باغات و مزارع خود به عنوان فعاليت مكمل به پرورش زنبور عسل نيز مبادرت ورزند.

توجه: براي بهره بردن از خواص فراوان و شفا دهندگي عسل، از خالص و طبيعي بودن آن اطمينان حاصل كنيد. عسل تهيه شده از مواد قندي كه زنبور عسل هيچ گونه نقشي در جمع آوري آن ندارد و افزودن مواد ديگر اعم از قندي و اسانس ها، رنگ ها و انواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب مي شود و ارزش آن در مقايسه با عسل صفر است.

*عسل جوان تهيه شده از مرغوب ترين زنبورستان هاي نمونه ايران توزيع كننده انواع عسل طبيعي براي جلب رضايت شما مشتريان عزيز و بهبود هر چه بيشتر سطح كيفي در خدمت شماست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۱:۰۵ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :